Tehnici de vanzari

Cursul este practic, interactiv, cu soluții concrete la probleme, profesionist, rezultate cuantificabile într-o rată a profitului crescută şi vine în întâmpinarea unor nevoi concrete din mediul vânzărilor.
Cursul se adreseaza personalului angajat în vânzări, indiferent de ceea ce vinde: birotică, legume, fructe, case, mașini, asigurări, mezeluri, materiale de construcții, băuturi alcoolice și nonalcoolice, servicii, etc, personalului din middle și top management care dorește perfecționarea în domeniul vânzărilor
În plus, o serie de tehnici în vânzări te vor ajuta să finalizezi vânzarea când nimeni nu s-ar fi gândit, nici măcar tu.

STRUCTURA CURSULUI:
• profilul vânzătorului
• nevoia consumatorului
• etapele procesului de vânzare-cumpărare
• negocierea condițiilor și a prețului
• stiluri în vânzări, tipuri de vânzări, etape ale vânzării, modalități de abordare a clientului, metode de prezentare a produsului
• vănzări: tactici și metode
• modalități de lucru cu clienții dificili
• rolul și responsabilitățile agentului de vânzare
• tipuri de clienți, construirea bazei de date, surse de identificare a potențialilor clienți, monitorizarea satisfacției clienților
• time management: prioritizare, stabilirea obiectivelor și respectarea lor, planificare

CE VOR ȘTI PARTICIPANȚII LA FINALUL ACESTUI CURS?
• vor ști să aplice tehnici de contracarare a obiecțiilor
• vor învăța să aplice tehnici eficiente de vânzare
• vor ști să influențeze decizia de cumpărare
• vor învăța o abordare profesionistă a vânzărilor
• vor ști să-și prezinte produsele sau serviciile într-un mod convingător
• vor dobândi tehnici de finalizare a vânzărilor
• vor ști să sondeze eficient nevoile clientului

METODA DE LUCRU

Se vor utiliza metode moderne de instruire bazate pe aplicabilitate imediată. Ponderea activităților este 70 % aplicații practice și 30 % teorie.
Din metodele folosite menționăm: expunere, discuțiile dirijate, discuții în grupuri mici, studii de caz, joc de rol, chestionare, materiale video, dezbateri, simulări și exerciții.
Comunicarea între participanți și între participanți și traineri reprezintă principalul pilon al metodelor de instruire folosite.

Crestere VANZARI = CRESTERE PROFIT

Participă și convinge-te singur!

Conditii de inscriere
Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de inscriere.
Inainte de inceperea cursului veti fi contactat de organizator pentru a va furniza toate detaliile privind desfasurarea cursului.